Turck's nieuwe inductieve sensoren in een kunststof schroefdraad behuizing ontwerp uit één stuk
Factor 1 sensoren in een kunststof schroefdraad behuizing
13/18 – Turck breidt haar programma uprox sensoren uit met inductieve sensoren in een kunststof schroefdraad behuizing ontwerp uit één stuk
Mülheim, 7 november 2018Inductieve sensoren in een kunststof schroefdraad ontwerp en een antivalente output zijn toegevoegd aan Turck's uprox reeks van factor 1 sensoren die dezelfde grote schakelafstand op alle metalen bieden. De nieuwe sensoren combineren de voordelen van een uit één stuk vervaardigd kunststof ontwerp met die van een gesloten voorkant en doorschijnende eindkap. Op deze manier profiteren gebruikers van de verbeterde afdichting en een lange levensduur. De doorschijnende eindkap maakt status indicatie signalen zichtbaar vanaf alle kanten. Dit bespaart de gebruiker aanzienlijke tijd tijdens de inbedrijfstelling of het oplossen van problemen.
De van schroefdraad voorziene cilinderhuls en de voorkap zijn gemaakt van vloeibaar kristalpolymeer (LCP) en de eindkap van Ultem. Beide zijn zeer duurzame kunststoffen die hun nut bewezen hebben in toepassingen met een hoge luchtvochtigheid en corrosieve media. De nieuwe uprox factor 1 sensoren bieden hier een extra voordeel omdat de te detecteren objecten die hier worden gebruikt vaak gemaakt zijn van roestvrij staal. De eerste zes apparaat varianten in het nieuwe ontwerp zijn nu beschikbaar: drie bondige en drie niet-bondige modellen in M12, M18 en M30. Alle andere kunststof schroefdraad behuizingen met een M12 connector zullen in de komende maanden worden omgezet.
Inductieve sensoren in een kunststof schroefdraad ontwerp en een antivalente output zijn toegevoegd aan Turck's uprox reeks van factor 1 sensoren die dezelfde grote schakelafstand op alle metalen bieden. De nieuwe sensoren combineren de voordelen van een uit één stuk vervaardigd kunststof ontwerp met die van een gesloten voorkant en doorschijnende eindkap. Op deze manier profiteren gebruikers van de verbeterde afdichting en een lange levensduur. De doorschijnende eindkap maakt status indicatie signalen zichtbaar vanaf alle kanten. Dit bespaart de gebruiker aanzienlijke tijd tijdens de inbedrijfstelling of het oplossen van problemen.
De van schroefdraad voorziene cilinderhuls en de voorkap zijn gemaakt van vloeibaar kristalpolymeer (LCP) en de eindkap van Ultem. Beide zijn zeer duurzame kunststoffen die hun nut bewezen hebben in toepassingen met een hoge luchtvochtigheid en corrosieve media. De nieuwe uprox factor 1 sensoren bieden hier een extra voordeel omdat de te detecteren objecten die hier worden gebruikt vaak gemaakt zijn van roestvrij staal. De eerste zes apparaat varianten in het nieuwe ontwerp zijn nu beschikbaar: drie bondige en drie niet-bondige modellen in M12, M18 en M30. Alle andere kunststof schroefdraad behuizingen met een M12 connector zullen in de komende maanden worden omgezet.
Select Country
Turck worldwide